10 sanningar om mitt rum :D

hihih bara för att jag har gjort en ny kategori som är liite skojig:D 

1. det ligger kläder överallt. 
2. jag har fyra kaktusar som jag aldrig vattnar.
3. jag har tre klockor, men bara en igång. En slutade fungera, den andra tog Eliot ut batteriet ur -.-
4. min säng är ganska stor.
5. det är högt i tak, så det finns inte en chans att någon slår i huvudet :)
6. jag har inte dammsugit på säkert flera månader...euuw...
7. det ligger också skor överallt.
8. jag har bara en fungerande lampa, av tre.
9. mitt golv är grått och fult.
10. men det gör inget, för man ser det knappt :D

Kommentarer
Postat av: F R I D A

11. Frida finns alltid i hörnet av min säng.

2010-11-05 @ 00:07:09
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0