10 sanningar om mig :D

1. jag älskar att läsa kalle anka.
2. jag gillar att rita även fast jag suger på det. 
3. när jag är hemma går jag på toa hundramiljarder gånger om dagen, men nästan aldrig hos andra och absolut inte i skolan (bara i riktiga nödfall!) 
4. jag skulle aldrig kunna tänka mig gå i kjol. 
5. jag kan höra sms-signalen utan att jag fått ett sms. 
6. jag skulle aldrig vilja följa modet, för jag tycker nästan alla dom som gör det ser likadana ut. Hehe.
7. jag gillar inte skolan.
8. men jag hatar lov.
9. jag älskar popcorn.
10. och jag vill ja det nu.

Kommentarer
Postat av: F R I D A

11. Jag älskar Frida och hon är bäst i hela världen. Punkt.

2010-11-05 @ 00:08:57
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0